Black Horses
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Mustien Hevosten Oma Foorumi


Foorumilla on ikää: 5604 päivää. (Sivusto aloitti: 06.01.09 13:32)
Käyttäjiä yhteensä: 70
Vierailija, viestejäsi: 111
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 HAKEMUS LIITTOONNE

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
banaanih
Vierailija




Jäsenen kuva
Jäsen:

HAKEMUS LIITTOONNE Empty
ViestiAihe: Vs: HAKEMUS LIITTOONNE   HAKEMUS LIITTOONNE Empty08.05.10 18:07

Noh, ei siinä mitään! Katellaan sitten puolen kuukauden päästä uudestaan, ellei minua jyrätä ihan kokonaan Hymy
CHEERS MATE!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rezagh

Rezagh


Viestien lukumäärä : 247
Maine : 29
Rekisteröitynyt : 15.01.2009

Jäsenen kuva
Jäsen: Rezagh

HAKEMUS LIITTOONNE Empty
ViestiAihe: Vs: HAKEMUS LIITTOONNE   HAKEMUS LIITTOONNE Empty08.05.10 17:09

Hiukan katselin noita kaupunkejasi. Luulen että on parempi, jos hiukan kasvattelet itseäsi ja hommaat kaikki kaupungit tasolle 18 ja mielellään vielä 4. kaupungin rikkiä varten. Liittomme sotii aktiivisesti ja se vaatii hyvät kulta- ja resutulot, jotta pelaaja kykenee palauttamaan armeijansa takasin toimintakuntoon nopeasti hyökkäysten jälkeen. Sotiessa kun tuppaa olemaan kokoajan pulaa kaikesta, varsinkin rikistä ja kullasta.

Katsoin myös, että samoilla saarilla asustaa ainakin yksi meille hiukan vihamieliseen liittoon kuuluva pelaaja ja sen vuoksi olisi kannaltasi hyvä, jos ensin kasvattelisit itseäsi.

Niin ja vielä yksi juttu. Et ole varmaankaan saanut vielä kehitettyä akatemiassa kaikkia niitä tutkimuksia, joita vaaditaan kaikkiin, sotimisen kannalta oleellisiin yksiköihin? Nimittäin tason 20 muuria ei kannata lähteä nakuttamaan muurinmurtajilla (kokeiltu on eikä toiminut, yli 1000 ukkoa kuoli, ennen kuin tuli muuriin reikä HAKEMUS LIITTOONNE Icon_biggrin ).
Takaisin alkuun Siirry alas
Banaanih
Vierailija




Jäsenen kuva
Jäsen:

HAKEMUS LIITTOONNE Empty
ViestiAihe: Vs: HAKEMUS LIITTOONNE   HAKEMUS LIITTOONNE Empty07.05.10 18:03

tosihauskaakuneivoimuokata

Elikkäs pelasin silloin 2 vuotta sitten isommalla accountilla, 120k pisteitä(not sure mutta noilla main)
Sitten pelaaminen "lopahti" kun oma kone hajosi ja sain rahat vasta kesätöiden jälkeen, joten se unohtui ja tili poistettiin, yritin postaa että saako takaisin, muttei saanut Surullinen
Takaisin alkuun Siirry alas
Banaanih
Vierailija




Jäsenen kuva
Jäsen:

HAKEMUS LIITTOONNE Empty
ViestiAihe: Vs: HAKEMUS LIITTOONNE   HAKEMUS LIITTOONNE Empty07.05.10 18:00

koordinaatit: 50:73, 50:74, 51:74
kylän koko: 18, 10, 9
Takaisin alkuun Siirry alas
Rezagh

Rezagh


Viestien lukumäärä : 247
Maine : 29
Rekisteröitynyt : 15.01.2009

Jäsenen kuva
Jäsen: Rezagh

HAKEMUS LIITTOONNE Empty
ViestiAihe: Vs: HAKEMUS LIITTOONNE   HAKEMUS LIITTOONNE Empty07.05.10 17:41

Jmies kirjoitti:

Edit: Tarkempi tarkastelu paljastaa, että pelinimi on Banaanihamsteri. Kokonaispisteet reilu 10K, eli vaikka pisterajaa ei ole, lienee pisteet silti melko alhaiset. Eli aikamoista vakuuttelua vaaditaan vielä, että noilla pisteillä pääsee sisään, mutta onnea matkaan Hymy

Tuosta pisterajasta sen verran, että vaikka meillä ei ole varsinaista pisterajaa, niin pienet pelaajat eivät vain pysty toimimaan ison liiton tasolla. Heillä ei yleensä ole tarpeeksi tuloja ja resursseja ylläpitää riittävää armeijaa edes farmauksen estämiseksi. Tietenkään en tässä vaiheessa osaa sanoa, että mikä sinulla on henk. koht. tilanne, kun ilman koordeja on hiukan hankala lähteä kaupungintalojen kokoja arvioimaan.

Muuten hakemus kyllä vaikuttaa aivan hyvältä koordeja lukuunottamatta. Lisäksi ne pisteet hiukan arveluttavat, että miten noin pieni pelaaja pärjää isojen matkassa? Olet ilmeisesti aloitanut ikariamin joskus pari vuotta sitten, mutta myöhemmin tehnyt uuden tilin? Miksi niin?
Takaisin alkuun Siirry alas
banaanih
Vierailija




Jäsenen kuva
Jäsen:

HAKEMUS LIITTOONNE Empty
ViestiAihe: Vs: HAKEMUS LIITTOONNE   HAKEMUS LIITTOONNE Empty07.05.10 15:01

Joo tosiaan huomasin saman ja menin laittamaan viestin näin, mutta kun olin kirjoittamassa käyttäjätunnukseksi Banaanihamsteri, niin ei hyväksynyt kuin 8 kirjainta (?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Jmies
Ensisijainen ylläpitäjä
Jmies


Viestien lukumäärä : 1292
Maine : 116
Rekisteröitynyt : 06.01.2009

Jäsenen kuva
Jäsen: BHS liiton diplomaatin avustaja ja sekatyömies

HAKEMUS LIITTOONNE Empty
ViestiAihe: Vs: HAKEMUS LIITTOONNE   HAKEMUS LIITTOONNE Empty07.05.10 14:21

SenioriKalmisto kirjoitti:
Sen verta voisit lisäillä, että kertoisit pistemääräsi, kenraalit ja koordinaatit missä majailet.

Kalmisto

Nuo tiedot on helppo tarkistaa esim. huippupisteistä, mutta tiedoksi, että sieltä kun katsoin, ei pelistä löydy Ugh! nimistä pelaajaa. Varsinainen pisteraja on keskustelua herättävä, jotkut haluavat pitää kiinni pisterajoista, katsella liiton pisteitä kiinnostuneina, itse en kuulu siihen kastiin niinkään, vaan painotan juuri nimenomaan aktiivisuutta, jota hakemuksen tekstissä tuntuu löytyvän ainakin säädyllisessä rajassa. Moni meistä on aikalailla 24/7 tai sinnepäin, mutta kyllähän irl verottaa itse kutakin.

Periaatteessa olen itse hakemuksen kannalla, reunaehtoina pelinimi, jolla tietoja voi tarkistaa. Varsinaisen päätöksen tekee tietenkin sisäministerimme, jonka saa helpoiten kiinni irkistä Silmänisku

Edit: Tarkempi tarkastelu paljastaa, että pelinimi on Banaanihamsteri. Kokonaispisteet reilu 10K, eli vaikka pisterajaa ei ole, lienee pisteet silti melko alhaiset. Eli aikamoista vakuuttelua vaaditaan vielä, että noilla pisteillä pääsee sisään, mutta onnea matkaan Hymy

Ps. Kuten olet huomannut, foorumille rekisteröitymisesi on hylätty. Foorumille hyväksytään vain liitossa olevia jäseniä, sorry Hymy
Takaisin alkuun Siirry alas
SenioriKalmisto




Viestien lukumäärä : 12
Maine : 1
Rekisteröitynyt : 28.10.2009

HAKEMUS LIITTOONNE Empty
ViestiAihe: Vs: HAKEMUS LIITTOONNE   HAKEMUS LIITTOONNE Empty07.05.10 7:13

Sen verta voisit lisäillä, että kertoisit pistemääräsi, kenraalit ja koordinaatit missä majailet.

Kalmisto
Takaisin alkuun Siirry alas
Banaanih
Vierailija




Jäsenen kuva
Jäsen:

HAKEMUS LIITTOONNE Empty
ViestiAihe: HAKEMUS LIITTOONNE   HAKEMUS LIITTOONNE Empty06.05.10 22:05

Ugh!
Etsiskelen paikkaa liittoonne.
Minä itse:
Olen aktiivinen pelaaja, käyn keskimäärin 10-20 "pikaista kertaa" Ikariamissa ja noin 2-3 "pitempää" 20 min sessiota vuorokaudessa. Vierailun pituudet riippuu, olenko taistelussa vai pelailenko muita pelejä, mutta vaikka pelaisinkin, yritän päästä edes tunnin välein katsomaan.
Pelitilanteeni:
Vaikean alkuni jälkeen olen yrittänyt nostaa sotilaideni lukumäärää ja tämän ohella olen hyökkäillyt samankokoisten ja/tai isompien kimppuun ja olen samalla nostanut myös resurssitasoa. Pelissä olen sotilaallisella kannalla ja tykkään viettää pitkiäkin sessioita koneen äärellä, pisin ehkä 1-2h. Sotilaalinen puolustus alkaa olemaan kunnossa vakoojapuolustusta myöten. Minulla on 3 kylää(Kristalli, Marmori ja Viini), Viini kylä alkaa menestyä jo niin paljon, että viinia olisi tarpeeksi muillekkin jakaa, koska joka kaupungin varastot on täynnä!
Muuta:
IRC-kokemusta "löytyy", mutten ole itse käyttänyt aktiivisesti, mutta opettelu intoa löytyisi. Itse asun kohtuu lähellä [BHS]-liittolaisia, matkaa kertyy noin 3 "ruutua". Ikariam pelikokemusta löytynee parinkin vuoden verran, mutta nyt olen panostanut todella paljon alkuun, joten uskon kiinnostuksen jatkuvan pitkään!

Toivottavasti hakemus oli täytelainen ja puutteeton, mutta jos jotain puuttuu, niin lisään tarvittavan ilomielin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





HAKEMUS LIITTOONNE Empty
ViestiAihe: Vs: HAKEMUS LIITTOONNE   HAKEMUS LIITTOONNE Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
HAKEMUS LIITTOONNE
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» HAKEMUS
» HAKEMUS
» Hakemus
» Hakemus
» HAKEMUS LIITTOON

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Black Horses :: Foorumin vieraille :: Foorumi vieraille :: Hakemukset BHS liittoon-
Siirry: