| Risut ja ruusut | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Jmies Ensisijainen ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 1292 Maine : 116 Rekisteröitynyt : 06.01.2009
Jäsenen kuva Jäsen: BHS liiton diplomaatin avustaja ja sekatyömies
| Aihe: Vs: Risut ja ruusut 01.09.09 15:46 | |
| - Exa9to kirjoitti:
- Jmies kirjoitti:
- WHS kirjoitti:
- Tämä ei kyllä mene jakeluun miksi foorumille on yhteensä 102 käyttäjää kun koko BHS liitossa on "vain" 74 jäsentä. Vaikka eihän asia kyllä minulle kuulu, mutta pistää kuitenkin ihmettelemään.
Jatkaisin hieman tuosta. Foorumihan on tarkoitettu Ikariam pelin Suomen betaserverillä pelaavien BHS liiton jäsenille. Kuitenkin, aika ajoin tulee vastaan rekisteröitymisiä, ehkä pelin ulkopuolelta, ehkä pelin sisältä. Joka tapauksessa epäilyttävimmät reksiteröitymistiedot on taltioitu niiden mahdollista tarkistamista varten ja ne näkyy tuossa lukumäärässä myös. Lukumäärän laskenta perusteisiin emme voi itse suoraan vaikuttaa, jotta se vastaisi aktiivisia jäseniä, vaan tuo tulee suoraan palveluntarjoajalta tuo lukema. Aktiivisten jäsenten määrä löytyy, kuten ilmoitettu, pelin puolelta. Joka taas ei valitettavasti aina vastaa aktiivisia foorumin käyttäjiä. Arvoisa uutisankkurimme on oikeassa. Jopa itsekin sorrun ihan irl-kiireiden vuoksi olemaan pidempäänkin poissa foorumilta. Tämä huomioon ottaen on foorumilla nykyään onneksi myös toinenkin pääylläpitäjä, Murjo. Saattaa olla aika ajoin tietenkin niinkin, että molemmilla on kiireitä. Foorumin ylläpito-osastolle voi vapaasti halukkaat ilmaista tahtoaan (ja kykyään) tekemään foorumilla myös pääylläpitoa. Kun tehtäviä jaetaan laajemmalti, hommat yleensä toimii enemmän katkeamattomasti. Jokainen palaute käsitellään. | |
|
| |
Exa9to Graafinen vastaava
Viestien lukumäärä : 460 Maine : 51 Rekisteröitynyt : 14.01.2009
Jäsenen kuva Jäsen: Exa9to
| Aihe: Vs: Risut ja ruusut 28.08.09 7:44 | |
| - Jmies kirjoitti:
- WHS kirjoitti:
- Tämä ei kyllä mene jakeluun miksi foorumille on yhteensä 102 käyttäjää kun koko BHS liitossa on "vain" 74 jäsentä. Vaikka eihän asia kyllä minulle kuulu, mutta pistää kuitenkin ihmettelemään.
Jatkaisin hieman tuosta. Foorumihan on tarkoitettu Ikariam pelin Suomen betaserverillä pelaavien BHS liiton jäsenille. Kuitenkin, aika ajoin tulee vastaan rekisteröitymisiä, ehkä pelin ulkopuolelta, ehkä pelin sisältä. Joka tapauksessa epäilyttävimmät reksiteröitymistiedot on taltioitu niiden mahdollista tarkistamista varten ja ne näkyy tuossa lukumäärässä myös. Lukumäärän laskenta perusteisiin emme voi itse suoraan vaikuttaa, jotta se vastaisi aktiivisia jäseniä, vaan tuo tulee suoraan palveluntarjoajalta tuo lukema. Aktiivisten jäsenten määrä löytyy, kuten ilmoitettu, pelin puolelta. Joka taas ei valitettavasti aina vastaa aktiivisia foorumin käyttäjiä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Risut ja ruusut 27.08.09 23:24 | |
| - WHS kirjoitti:
Jatkaisin hieman tuosta. Foorumihan on tarkoitettu Ikariam pelin Suomen betaserverillä pelaavien BHS liiton jäsenille. Kuitenkin, aika ajoin tulee vastaan rekisteröitymisiä, ehkä pelin ulkopuolelta, ehkä pelin sisältä. Joka tapauksessa epäilyttävimmät reksiteröitymistiedot on taltioitu niiden mahdollista tarkistamista varten ja ne näkyy tuossa lukumäärässä myös. Lukumäärän laskenta perusteisiin emme voi itse suoraan vaikuttaa, jotta se vastaisi aktiivisia jäseniä, vaan tuo tulee suoraan palveluntarjoajalta tuo lukema. Aktiivisten jäsenten määrä löytyy, kuten ilmoitettu, pelin puolelta. | |
|
| |
Giggsy81 Avustaja
Viestien lukumäärä : 316 Maine : 51 Rekisteröitynyt : 06.01.2009
Jäsenen kuva Jäsen: Giggsy81
| Aihe: Vs: Risut ja ruusut 10.08.09 23:00 | |
| - WHS kirjoitti:
- Harmi, Nakkemies oli tosi hyvä johtaja
Mutta ei asia toisaalta minua koske. Onnea ja menestystä jatkoon. Ootte näköjään noussu jo sijalle 5. Vieläkö Nakkemies seikkailee teidän foorumilla? Ja sitten vielä kysymys, miksi teillä on rauha seuraavien liittoumien kanssa: BacchusWarriors [BaWa] ja Best of Beta [BeTa]. Mielestäni näistä on teille vain haittaa ja riesaa. Pitäkää hyvät ihmiset se Nakkemiehen linja ettette tee turhia rauhansopimuksia. Se on se järkevin linja. Toki on hyvä olla rauhansopimuksia, mutta miettikää ja harkitkaa aina ensin. Kiitoksia. Nakkemiehen liikkeistä ei ikinä tiedä, kyllä hän joskus saattaa piiphtaa. Rauhansopimuksista sanon vain sen, että tottakai diplomatiamme on tarkkaan harkittua. | |
|
| |
WHS Vierailija
Jäsenen kuva Jäsen:
| Aihe: Vs: Risut ja ruusut 10.08.09 17:45 | |
| Harmi, Nakkemies oli tosi hyvä johtaja Mutta ei asia toisaalta minua koske. Onnea ja menestystä jatkoon. Ootte näköjään noussu jo sijalle 5. Vieläkö Nakkemies seikkailee teidän foorumilla? Ja sitten vielä kysymys, miksi teillä on rauha seuraavien liittoumien kanssa: BacchusWarriors [BaWa] ja Best of Beta [BeTa]. Mielestäni näistä on teille vain haittaa ja riesaa. Pitäkää hyvät ihmiset se Nakkemiehen linja ettette tee turhia rauhansopimuksia. Se on se järkevin linja. Toki on hyvä olla rauhansopimuksia, mutta miettikää ja harkitkaa aina ensin. |
|
| |
Giggsy81 Avustaja
Viestien lukumäärä : 316 Maine : 51 Rekisteröitynyt : 06.01.2009
Jäsenen kuva Jäsen: Giggsy81
| |
| |
WHS Vierailija
Jäsenen kuva Jäsen:
| Aihe: Vs: Risut ja ruusut 09.08.09 23:21 | |
| Näin oletinkin. Mitenkäs on muuten nakkemiehen laita, onko lopettanut betalla pelaamisen? Nakkemies takas johtajaks niin hyvää tulee |
|
| |
Vieraili Vierailija
Jäsenen kuva Jäsen:
| Aihe: Vs: Risut ja ruusut 09.08.09 16:03 | |
| Kaikkia vanhoja jäseniä ei ole poistettu, vaan osa on bannattu. |
|
| |
WHS Vierailija
Jäsenen kuva Jäsen:
| Aihe: Vs: Risut ja ruusut 09.08.09 10:53 | |
| Tämä ei kyllä mene jakeluun miksi foorumille on yhteensä 102 käyttäjää kun koko BHS liitossa on "vain" 74 jäsentä. Vaikka eihän asia kyllä minulle kuulu, mutta pistää kuitenkin ihmettelemään. |
|
| |
Muppetti Vierailija
Jäsenen kuva Jäsen:
| Aihe: Vs: Risut ja ruusut 07.08.09 10:29 | |
| Hyvä liittohan tämä oli, kun joskus sen perustus aikoina olin täällä. Hyväksyttäisiinköhän enää mukaan? |
|
| |
| Aihe: Risut ja ruusut 14.05.09 16:00 | |
| Tänne voivat vierailija laittaa liitoillemme risuja ja ruusuja. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Risut ja ruusut | |
| |